REGULAMIN KONKURSU „MISTRZ EXCELA 2024”

Organizowanego przez Katedrę Ekonomii Akademii Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile

 §1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem Konkursu jest przez Katedra Ekonomii Akademii Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile oraz Koło Naukowe Młodych Ekonomistów ANS w Pile
  2. Uczestnikami Konkursu mogą być drużyny reprezentujące szkoły ponadpodstawowe z Piły i regionu. Drużyny składają się z trzech zawodników będących uczniami tej samej szkoły.
  3. Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
  4. Zasady Konkursu zawarte są w niniejszym Regulaminie dostępnym na stronie Uczelni ans.pila.pl oraz stronie konkursu https://ekonomia.ans.pila.pl/inne/konkurs---mistrz-excel/informacje-o-konkursie.
  5. Przystępując do Konkursu uczestnicy akceptują zasady zawarte w Regulaminie

§2. CEL I PRZEDMIOT KONKURSU

  1. Celem konkursu jest wyłonienie „Mistrza Excela 2024”. Tytuł ten przypada szkole, której reprezentacja zwycięży w konkursowej rywalizacji.
  2. Przedmiotem konkursu jest rozwiązanie jak największej liczby zadań konkursowych w regulaminowym czasie zgodnie z zasadami konkursu.

§3. REJESTRACJA

  1. Każda szkoła może zgłosić drużynę ( 3 osobową) do uczestnictwa w zawodach na stronie internetowej zawodów do daty zakończenia rejestracji lub do momentu zgłoszenia się maksymalnej możliwej liczby drużyn.
  2. Rejestracja trwa od dnia 18.12.2023 do 05.03.2024 r
  3. W konkursie może wziąć udział maksymalnie 10 drużyn. O udziale w zawodach decyduje kolejność zgłoszeń.

§4. DATA I MIEJSCE ROZEGRANIA ZAWODÓW

  1. Konkurs rozpocznie się w dniu 11. 03. 2024 r. o godzinie 9:00 uroczystą inauguracją w Sali 215 Budynek B
  2. Konkurs zostanie przeprowadzony w salach 104 i 116 Budynku B ANS mieszczącego się przy ul. Podchorążych 10 w Pile.

 §5. PRZEBIEG ZAWODÓW

  1. Uczestnicy powinni przybyć na miejsce zawodów punktualnie oraz przestrzegać instrukcji organizatorów. Po zakończeniu inauguracji zawodów uczestnicy przechodzą do sal komputerowych, zajmują przypisane ich drużynom miejsca.
  2. Po zajęciu miejsc przy stanowiskach komputerowych każda drużyna otrzymuje zaklejoną kopertę zawierającą pierwsze trzy zadania. Koperty mogą zostać otwarte tylko na polecenie organizatorów, którzy w ten sposób rozpoczynają zawody.
  3. Drużyna próbuje rozwiązać którekolwiek z trzech zadań im przydzielonych. Gdy tylko drużyna dojdzie do wniosku, że jej odpowiedź jest poprawna, jeden z członków drużyny podchodzi do punktu kontrolnego prosząc o zweryfikowanie rozwiązania. Odpowiedź jest sprawdzana i jeśli jest poprawna, to jest oznaczana przez sprawdzającego. Liczba prezentacji rozwiązania jest nieograniczona.
  4. W punkcie kontrolnym jest kilku sprawdzających, każdy z nich przydzielony do sprawdzania konkretnego zadania. Jeśli wielu uczestników podejdzie do jednego sprawdzającego w tym samym czasie, przyjmowani są w kolejności podejścia. Po weryfikacji poprawności rozwiązania drużyna otrzymuje „talon” potwierdzający rozwiązanie zadania, z którym udaje się do osoby wydającej zadania w celu otrzymania nowego zadania. Za rozwiązane uznaje się zadania, których talony zostały wręczone wydającemu. Po oddaniu „talonu” drużyna otrzymuje nowe zadanie. Procedura ta jest powtarzana aż do upłynięcia czasu zawodów lub rozwiązania wszystkich zadań. Liczba zadań będzie ogłoszona przed rozpoczęciem zawodów.
  5. Zawody trwają 1,5 godziny. Po upływie tego czasu zawodnicy nie mogą ustawiać się w kolejce do punktu kontrolnego. Uczestnicy, którzy są już obecni w kolejce, mogą zaprezentować swoje rozwiązania sprawdzającemu. Zadania złożone przez takich uczestników po upływie czasu zawodów uważa się za złożone w momencie zakończenia zawodów.
  6. Zawody wygrywa drużyna, która rozwiązała najwięcej zadań. Jeśli wiele drużyn rozwiązało tyle samo zadań, zwycięzcą jest drużyna, która rozwiązała zadanie o największym numerze. Jeżeli kryterium to nie jest rozstrzygające, rozstrzyga drugi największy numer rozwiązanego zadania, itd. W przypadku gdy wiele drużyn rozwiązało dokładnie te same zadania, zwycięzca jest wyznaczany na podstawie czasu złożenia ostatniego zadania.
  7. W analogiczny sposób wyłaniane są drużyny zajmujące pozostałe miejsca na podium.
  8. Współpraca przy rozwiązywaniu zadań konkursowych dozwolona jest tylko pomiędzy członkami danej drużyny.

§ 6. NAGRODY

  1. Każdy uczestnik otrzymuje zestaw pamiątkowych gadżetów ANS w Pile.
  2. Zwycięska drużyna oraz drużyny z drugiego i trzeciego miejsca otrzymują nagrody rzeczowe.
  3. Rodzaj i wartość nagród zostanie podana do wiadomości na stronie internetowej konkursu.

 §7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W razie zaistnienia sytuacji i sporów nie objętych niniejszym regulaminem organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania ich według swojej najlepszej woli i wiedzy.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania zdjęć z wydarzenia zawierających wizerunki uczestników w materiałach promocyjnych, w wydawnictwach okolicznościowych i materiałach prasowych oraz w Internecie. Prawo to organizator zastrzega sobie na wszystkie przyszłe lata.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub przesunięcia terminów Konkursu w każdym czasie oraz zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.

§8.  INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH

  1. Administratorem danych podanych przez uczestnika Konkursu jest Akademia Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile.
  2. Dane osobowe podane przez uczestnika Konkursu, będą przetwarzane w celu organizacji, promocji i przeprowadzenia Konkursu, publikacji informacji o laureatach Konkursu oraz ich prac na stronie internetowej … i na FB Uczelni, Katedry Ekonomii, Koła Naukowego Młodych Ekonomistów, Konkursu „Mistrz Excela” jak również w celu działań promocyjnych Uczelni.
  3. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, zgodnie z art. 6 lit. a. RODO
© 2020 Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.

UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.

Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"